31 Mart 2009 Salı

KA.KA SORUNSALI!

Geçen hafta başladı sorunu Berk'in... Anne ka.kamı yapamıyorum diye dolandı durdu. Sonunda fitil koyarak biraz rahatlatmak istedim ama maalesef hiç işe yaramadı. Ağladı, sızladı, şekilden şekile girdi ama yapamadı:(

Ertesi gün annem eski yöntemlerden birini kullanarak yardımımıza yetişti... Birkaç gündür rahattık ama bugün yine aynı sorun çıktı... Aslında Berk hep katı yapardı ka.kasını zaten ,ama hiç bu kadar zorlanmamıştı... Ne yapsam diye düşünüyorum. Sanırım doktora gitmek ve nedenlerini öğrenmek en iyisi olacak...

Çok yoğunuz... İşler karışık. Yeni programa geçeceğiz yıl ortasında ve nasıl adapte olacağız bilmiyorum... İnşallah çabucak alışırız.

Sonunda seçimleri de atlattık ve rahatladım:P Her akşam miting yorumlarını izlemekten sıkılmıştım:) Şimdi seçilme ,seçilememe yorumları izliyorum:) Koca koca adamların koltuğu paylaşamamaları çok ilginç...Bu daha eğlenceli:P