21 Şubat 2009 Cumartesi

VEDA VE TEŞEKKÜR!

23 yıldan beri, uyandığım andan uyuyana kadar birlikte olduğum, onun sayesinde dünyayı daha rahat gördüğüm, sevgilimi, oğlumu daha net görmemi sağlayan ve artık uzvum olan sevgili gözlüğümden kurtuldum... Mutluyum, huzurluyum:) Bir daha görüşmemek üzere, ona şükranlarımı sunuyorum:P

2 hafta önde karar verdim ameliyat olmaya... İşyerinde rahat bir döneme girince de dün artık rahat rahat gittim ameliyata... Ameliyat öncesi işlemler, muayene uzun sürüyor tabii. Ama ameliyat 10 dakikada bitiyor... Gözler uyuşturulduğu halde hissediyorsun, dokunuşları ve vıızzzlamaları... Çok fazla kasmamak gerekiyor ki doktor rahatça işini yapsın. Bitince, bir süre gözlerini açmakta zorlanıyorsun. 15 dakika sonra gözlerini açabiliyorsun, sadece puslu görüyorsun... Eve gelip karanlık bir ortamda zaman geçirince batmalar ve acı yok oluyor... Ben akşamında tv bile seyrettim:P Güneş gözlüğüyle:)

Bu sabah uyanıp gözlerimi açınca etrafımı rahatça görebildim... Gözlük ya da lense ihtiyaç duymadan... Harika bir duygu... Keşke daha önce cesaret edip yaptırsaydım...