26 Şubat 2009 Perşembe

SES!



Teşekkür ediyorum geçmiş olsun dilekleriniz için. Yarın, bir hafta olacak ameliyat olalı ama hala bulanıklık devam ediyor. Sanırım 15 güne kadar tamamen netleşecek görüşüm:) 3 gün daha kullanacağım iki damlam var. Günde 5 kez damlatıyorum. Bunlar bitince de bir sene kadar kullanacağım gözyaşı damlasına başlayacağım... Zor işmiş vesselam. Öyle reklamı yapıldığı gibi değil. 10 dakikada görüşünüz mükemmelleşecek. İşinizin başına dönebileceksiniz:P Yok kardeşim. Ameliyattan sonra en az 15 gün net göremiyorsun:p Hele de yakını maalesef:( Ben 3. gününde tırnaklarımı kesebildim:P Bilgisayar başında çalışan biriysen bir de, Allah yardımcın olsun... Eve gelince gözlerimi kapatıp yatmak istiyorum sadece...


Şu an evde Galatasaray maçı seyrediliyor. Sanırım durum kötü, iyice sessizleştiler:P


Berk çok iyi... İki hafta önceki pazar Dolphinarium'a gittik. Zeynep ve Berk çok sevdiler yunus ve balinaları... Hopladılar zıpladılar seyrederken... Berk eve geldiğinde hala anlatıyordu yunusların atlayışlarını... Her akşam parmak boyasıyla resimler yapıyor. Hamurlarla oynuyor ve yazılar yazıyor. Puzzle konusunda da baya geliştirdi kendini... Önceden anne sen bul derdi:) Şimdi kendi başına yapabiliyor. Bu akşam ne yapalım ne yapalım diye düşünürken sebze salatası yapacağım aklıma geldi ve kabakları birlikte doğradık Berk'le... Tabii bıçağı az kesen cinstendi... Ama başarıyla tamamladı görevini Berk:)




Bu pazar anne çocuk fuarına gideceğiz... Bu, 3. senemiz olacak:P Bu sefer etkinliklerden daha fazla yararlanacak sanırım Berk... Çok kalabalık olacağını tahmin edebiliyorum ama gitmek de istiyorum... Hayırlısı bakalım...
Not: Maç iyi bitmiş:) Tebrikler Galatasaray!...