22 Aralık 2008 Pazartesi

UYKUCU:)



Yoğunluk yoğunluk:( Bayramdan sonra işlerimi bir türlü toparlayamadım:( Evde de aynı durumdayız. İbrahim'le zaman geçirmekten başka pek birşeye vakit kalmıyor...


Geçen hafta pazar Hacer ve kuzusu geldi ziyaretimize... Kuzuş kocaman olmuş... Ve de çok tatlı. Saçlar favorim zaten. Hem kıvırcık hem uzun:) Yine gelin Hacer... Ben zar zor yetiştirdim işleri ve yiyecekleri ama sağolsun Hacer salataya yardım etti...


Hacer teyzesi oğluma, uzun zamandır almak istediğimiz Sünger Bob çantası getirmiş. Artık Berk okula gitmeye hazır. Teşekkürler...


Yeğenim şapka ve maskelerden almış Berk'e. İki gündür kafasında palyaço şapkayla dolaşıyor... Hatta dün alışverişe giderken bile onu takmak istedi. Zor ikna ettik. Ama ayakkabı konusunda ikna etmem çok zor oldu:( Bir nikaha katılmamız gerekiyordu dün. Giyindik, süslendik ve sıra geldi ayakkabı giymeye... Berk başta örümcek adamlı ayakkabılarını istedi, sonra vazgeçti ve yazlık bir ayakkabı giymek istedi. Hem de ne istemek. Ağladı, çırpındı:( Şaşırdım kaldım... Kızdım ve onları giyemeyeceğini söyledim. Ama nafile... Sonunda vazgeçti giymekten ama o 5 dakika bana yetti:(