5 Aralık 2008 Cuma

2 YAŞ MI?:p

Off off diyorum sadece. Bir haftada 2 yaşın bize neler getireceğini gösterdi Berk, sağolsun:) İstediklerinde diretme, yapmayınca kızma, hatta el kaldırma... Yoğun bir döneme girdik galiba! Kolayca atlatmayı diliyorum...




Hafta başından beri anne pastamı üflicem yine diyor:) Ben de bir sene bekleyeceksin, sonra arkadaşlarınla mumları üfleyeceksin diyorum. Ve başlıyoruz kreş günlerini konuşmaya:P Oyunlar oynayacakmış, ders yapacakmış , arkadaşları olacakmış vs. vs... Eylül'e kadar iyi bir kreş bulmamız lazım. Tabii ablam o zamana kadar dayanabilirse:P







Doğum gününden önce berbere gitmiştik, saçlarını kestirmek için. Çok ağladığı için kıyamamıştım. Dün akşam yine gittik ve bu sefer koltuğa oturduktan sonra vazgeçti. Saçlarımı kestirmek istemiyorum diyerek! Bugün babası traş olunca o da istemiş ve kendi iradesiyle bu sefer berbere gitmişler... Ve ben eve gelince hafif kesilmiş saçlarını gördüm:) Ön tarafları feci olmuş:P Bayram üzeri:P



Ablamlar masa sandalye almışlar doğumgünü için. Bizimkisi onun üzerinde resim falan yapacağına, sandalyeden masaya atlayıp, masadan da yere zıplamayı tercih ediyor.





Büyüdüğünü belli eden şeyler de yapıyor bu arada. Mesela; banyo yaparken ağlamadı. Uzun bir süreden beri ilk kez! Ve artık bülbül gibi şakıyor. Bu kadar çabuk ve anlaşılır konuşabilmesi çok memnun ediyor beni:) Allah'ım bir de tuvalet eğitimini başarabilsek! Akşam çıkardım bezini ve tuvaletin gelirse söyle annecim, lazımlığa yapacaksın dedim. Ama unutmuş:P Çişini yapmış... Daha çok alıştırma yapmamız lazım galiba...


Doğumgünü mesajları için hepinize çok teşekkür ediyor ve bayramınızı tebrik ediyorum...