22 Ekim 2008 Çarşamba

DOKTOR DOKTOR BİZ GELDİK.

Dün uzun zaman sonra doktor kontrolümüz vardı... Kendi doktorumuz bebilendiği için başka bir doktora gittik. Kasımda başlayacak inşallah ... Ben pek beğenmedim bu doktoru... Sabah olduğu içinmiydi bilmiyorum ama biraz suratsızdı... Berk de beğenmedi sanırım ve bastı yaygarayı... Baba ve ben zor zapdettik...

Aslında böyle olacağını bildiğim için akşam anlatmıştım doktora gideceğimizi. Nasıl muayene edeceğini bile uygulamalı göstermiştim . Ama olmadı ve ağladı kuşum...

Doktor korkusu kılçık olayından kalma... O doktor çok ağlattı Berk'i. O günden sonra nerde beyaz önlüklü görse kaçıyor. 13 kg. , 86 cm ölçülerinde... Herşey normal ve güzel şükür. Sadece günde yarım litre içtiği sütü azaltmamızı söyledi. İştahsızlık yapmasın diye. Tabii Berk depresyona girdi. Bakalım nasıl alışacak...

Bir dahaki buluşmamız 6 ay sonra:) İnşallah bu sürede gitmemiz gerekmez...

Eve dönüşte doktor bana iğne yaptı diye tekrarlayıp duruyordu:)

Spora gittiğim akşamlar peşimizden ağlıyor... O da spora gelecekmiş... Gitmediğim akşamlar, evde birlikte spor yapıyoruz:)

Bu ara kaydırak yaptı bizi. Babası ya da beni koltuğa oturtup bacaklarımızdan kayıyor:) Defalarca ve hiç yorulmadan... Atraksiyon yapıp ters kayıyor bir de:) Hatta kafa üstü bile kaydığı oluyor:)