17 Ekim 2008 Cuma

...

Dışarda yenir... Eve gelinir... Babası bir bakayım tv de ne var diye oturur yerine. İbrahim bey tv yi kapatır ve babaya seslenir:P

- Şüt yaaaap!

Anne şaşkın bilgisayar başında, hemen not düşer bloğa:)

Artık kelimelerini de düzeltmeye başladı Berk... Okopter yerine helikopter, obotüs yerine otobüs diyebiliyor mesela... Tabii cümleleri de iyice düzeldi... Her isteğini düzgün bir şekilde bize söylüyor... Herkesin ismini de biliyor... Dedemiz Murat, teyzemiz Gönül, babamız Bünyanin fakat ben Zeynebim:)

İşten gelince günün özetini geçiyor bana Berk... Kalktım, kahvaltı ettim, Tuba'yla oynadım, köpte yedim, çorba içtim, püding yedim, uyudum....

Geçen hafta sipariş verdiğim YA-PA kartları da geldi... Artık akşamları fırsat buldukça oturup öğreniyoruz birlikte... Bildiği çok şeyin yanında bilmedikleri de var... Ama öğrenince unutmuyor...

Fırsat buldukça dedim ya; sebebi salı günü spora başlamam. Haftada 3 akşam gideceğim. Hamlamış vücut spora gidince ilk akşam çok kötü oldum. Ama yavaş yavaş alışacağım... Berk ben spordayken babasıyla oynuyor ve beni almaya geliyorlar sonra...



Zeynep kaçar İbi kovalar...





Bicisayar oynıcam!!

Dönme dolap dönüyor dönüyor:)