10 Ekim 2008 Cuma

BAYRAM VE ERTESİ...

Bayramdan önceki Cumartesi bizim aileyi iftara aldık ve Zeynep kızımın doğum gününü kutladık:) El emeği göz nuru pastayla:P Kaç defa mumu üflediler tam olarak hatırlamıyorum:) İbrahim ve Zeynep bidaha bidaha diye diye üflediler mumları... İbi 2 ay sonraki doğum gününe hazırlık yaptı:) Öğrendi artık üflemeyi oğluşum...





Bayramda ise ilk gününün akşamı yine yollara düştük ve İnegöl'e gittik. Ben eşyaları toparlarken Berk bey odasında treniyle oynarken karyolasının altına girmiş. Uzun bir süre sesi çıkmayınca bir baktım ki odada yok:P Kendi kendine konuşuyor treniyle:) Girdiği gibi de çıktı velet...
Gide gele alıştık artık yollara... Ve tabii şükür ki feribot var. Yoksa Berk'le 5 saati bulabilecek yolculuklar yapmak çok zor. İlk yarım saat arabada gayet iyi gidiyor Berk. Ama sonra başlıyor anne anne demeye... Feribottta bütün enerjisini atıyor ve sonraki 1 saatlik yolda rahat ediyoruz... Sadece o ne bu ne demekle yetiniyor:P Bu sefer uzun bir süre cam kenarında oturdu ve güneşin batışını seyretti bizimle... Sonra da oyun odasında zaman geçirdi. Arkadaşlar edindi, onlarla oyuncak alışverişinde bulundu... Büyüyoruz:P





Bayramda hava çok güzel olduğu için çamura bulanmadan:P köye varabildik :) Berk de kocaman olmuş kediciklerle eğlendi... Habire peşlerinden koştu, dedesiyle ceviz topladı:) Yaza belki de ormana gidip kamp yapacağız... Ben korkarım diyorum ama göreceğiz bakalım:P






Sakallı dededen yine korktu, babaneye zorla gitti ve dayı kızıyla sonunda yine kavga etti:P Dönüş yolunda feribottta yer bulamayınca araba vapuruyla karşıya geçtik. Bu da değişik bir deneyim oldu:) Berk şaşırdı kaldı... İstediği f1 arabasını alınca keyfine diyecek kalmadı:)


İstanbul'da da eş dost ziyaretleriyle geçirdik bayramı. Güzel ve sakindi... Tekrar kavuşmayı nasip etsin Allah'ım...


Bayramdan sonraki hafta sonu yine hava çok güzeldi ve Berk beyimizin motorunu ( artık kullanabiliyor ) denemek için yollara düştük... Dakikalarca sürdü motorunu, büyük bir zevkle. Ben de arkasından bakakaldım, nasıl bu kadar çabuk büyüdüğünü düşünerek:P




Bu aralar basketbola merak sardı Berk... Evde zaten potamız ve topumuz var. Ama oyun salonlarında basketbol görmesin, hemen kocaman topları atmaya çalışıyor... Çok zorlanıyor ve maalesef hiç isabet ettiremiyor ama azimli. Birgün elbet basket atacak:P



Ve tabii ki Spiderman... Örümcek adam diye diye, ayakkabılarını bile örümcek adamlı aldırdı bize... Baksanıza nasıl sarılıyor:P

Son güneşli günlerde, enerjisini iyice attı. Kaydırakta türlü şekillere soktu kendini... Ben korku dolu bakışlarla izledim ama bereket bir kaza yaşamadık...

Bütün bu koşuşturma sonucunda biraz dinlenmeyi hakeden ikili:)