30 Ekim 2008 Perşembe

ANNE KİTAP AL:p

Her akşam mutlaka kitap okuyoruz İbrahim Berk'e... Aslında biz başlıyoruz okumaya o devam ediyor:P Kendi kendine resimlere bakarak yorumlar yapıyor... Ördek ailesini baba ördek ( Bünyamin ) , anne ördek ( Aysun ) ve çocuk ördek ( Berk ) olarak her akşam anlatıyor bize:P


Geçen akşam yine kitaplarımıza bakarken , kitabının arkasındaki başka kitap resimlerini gösterip;


- Anne bana yeni kitap al , dedi.


Hafta sonu Kitap Fuarı başlıyor... İnşallah bu sene ailecek gidip hepimize kitaplar alacağız...


İki haftadır ablam fizik tedaviye gittiği için sabahları anneme emanet ediyoruz beyimizi! Dün sabah anneme çok eziyet etmiş:( Sırtında taşıtmış:( Annem sonunda dayanamayarak yeğenleri aramış, gelip alın diye:P Yarın bitiyor şükür fizik tedavi:) Annem rahatlayacak...


Bugün annemler umredeyken İbrahim'e bakan hanıma oturmaya gitmişler... Berk bayanı görünce ağlamaya başlamış:P Korkmuş onu bırakacaklar orada diye... Ablamın yanından hiç ayrılmamış... Dönüşte koşa koşa kapıya giden ilk o olmuş:) Yine öyle bir durum olursa yeni bir bakıcı bulmamız gerekecek:P


Bu hafta sonu meşhur pastırma sıcakları geliyormuş... Sonunda uzun zamandır yapmak istediğimiz hayvanat bahçesi gezimize gideceğiz inşallah. İbrahim Berk merakla bekliyor o günü!


Ben mutfaktayken hemen yanıma gelip çekmeceden çatal, kaşık ne bulursa çıkarıp onlarla oynuyor. Bebekken oynadığı gibi değil ama:P Hepsine bir isim veriyor mesela... Ya da kepçeyi baba yapıyor , mikserin karıştırıcı aparatlarını çocuk... Ve onları konuşturuyor:P Hayal gücü çok geniş...





Sütü azalttığımızdan beri yemesi düzeldi... Poğaçayı çok seviyor. Ve makarnayı... Akşam yatmaya yakın makarna istedi mesela... Kendisi yiyor yemeklerini. Vee tabii elleriyle:P Öyle daha tatlı oluyormuş:)





Pirinçli mamasını hala ben yediriyorum. Ben mamayı hazırlarken o koşa koşa kaşık alıyor hem bana hem kendine! Elinde mutlaka kaşığını tutuyor... Takıntı oldu... Küçücük daha ama onun da takıntıları var:P


Akşam ben bilgisayarda kitap fuarı haberini okurken yanıma geldi...


- Annecim Merve'yle konuşcam, dedi.


Ben de arayalım tamam dedim. Numaraları tuşladım ve telefonu ona verdim. Merve yokmuş ama ablamla konuştular bir süre! Telefonu kapatınca annecim tamam bitti demez mi birde bana:) Ahh çok şeker çookkk...