27 Eylül 2008 Cumartesi

UÇAKİYA BİNCEM!!

Ramazan ayını da bitiriyoruz... Zaman hızla akıp gidiyor ve ben İbrahim'in büyümesine yetişemiyorum... Hergün yenileniyor, hergün yeni birşey öğreniyor ve beni şaşırtmaya devam ediyor:)



Geçen akşam Ramazan sebebiyle alışveriş merkezinde yapılan orta oyununa denk geldik ve biraz seyrettik... İbrahim çok şaşırdı... Uzun süre seyredemedi, canı sıkıldı...





Bu ara uçak ve helikoptere takmış durumda... Her dışarı çıktığımızda bize anlatıyor yapacaklarını... Annecim, uçakiya bincem, okoptere bincem... Elleriyle neler yapacağını da gösteriyor... Havaya kaldırıp indiriyor:P Çok tatlı oluyor o zamanlar...








Akşamları işlerimizi birlikte yapıyoruz... Yazlıkları kaldırıp kışlıkları çıkarma, toz alma, çiçekleri sulama, sofra kurup kaldırma... Sorumluluklarını iyi biliyor... Yediği bir şeyin çöpünü kesinlikle bırakmıyor, koşa koşa çöpe götürüyor... Ulaşamazsa çöp tenekesine bizden yardım istiyor...


Süt mevzusu beni çok üzüyordu... Berk, gece süt içmesine bir de gündüzü eklemiş ve iştahı iyice kapanmıştı... Geçen pazar buna dur dedim ve gündüz sütünü ortadan kadırdık... Başta çok zorlandı, tepindi, süt istedi:( Ama hafta içinde alıştı gündüz süt içmemeye ve şükür ki eski iştahlı günlerine döndü... Yakın zamanda gece sütüne de elveda demeye hazırlanıyoruz... Tabii bir elveda da beze olabilir... İnşallah...



Bayrama birkaç gün kaldı... Maalesef 9 gün tatil yapamayacak olanlardan biriyim ben de:P Ama 3 gün bile olsa yavrukuşumla zaman geçirmek güzel olacak... Yine yollara düşeceğiz bir günlüğüne de olsa. Büyüklerin ellerinden öpmeye gideceğiz İnegöl'e... Dönüşte görüşmek üzere... HERKESE İYİ BAYRAMLAR!!!





Davulumun ipi kaytan
Kalmadı sırtıma mintan
Virin ağalar bahşişim
Alayım sırtıma mintan