18 Eylül 2008 Perşembe

KELİMATÖR İBİ:)

Berk hergün yeni bir kelime öğreniyor ve Türkçesini geliştiriyor:) Tabii farklarla!



Aysun değil Oçun... ( aynı Talha )


Helikopter değil Okopter...

Otobüs değil Obotüs...

Çorap değil Çobaç...

Zeynep değil Ceycep...

Metin değil Petin...

Çıkart değil Kart...

Hayır değil Yok...

Yap değil Dap...

Yıka değil Dıka...

Banyo değil Manyo:)

Kitap değil Kipat...

Kuskus değil top makarna:)

Korkuyorum değil korkom...

Araba değil Abay...

Ayakkabı değil Abak...

Salı akşam iftardan sonra Sultanahmet'e Kitap Fuarı'na gittik... Zeynep ve Berk'le ancak çocuk kitaplarına bakabildik... Çocukları koca avluda zapdetmek çok zordu... Berk'e iki tane kitap aldım... Hikaye kitabımız çok var evde.. Onları maalesef yırtıyor... Bu sefer kalın yapraklı ve yapbozlu bir kitapla, yine kalın yapraklı ve sesli bir kitap aldım... Çok sevdi...


Jetonlu oyuncaklar koymuşlar Sultanahmet meydanına da... Tabii ki bindi İbrahim Berk... At, motor, formula 1 aracı ve atlı karıncaya... Ama en çok istediği helikopterlere binemedi... 3 yaş altına uygun değildi maalesef... Dakikalarca ağladı okoptere bincem diye:P Arçelik Çelik'le fotoğraf çektirterek biraz unutturabildik okopteri:)



Mis gibi İzmir lokması yedim ben de... Özlemişim:) Sahlep içemedim ama bir dahakine kaçırmam... Aslında iftar öncesi gidip dolaşmak lazım... Rahat rahat. Hatta tek başına:)


Akşam ne kadar çok yağmur yağdı... Ben yaprak dökümü seyrederken baba oğul bakmışlar yağmura... Berk yanıma gelip anne çimçek çaktı dedi durdu! Uyuturken de korkom ben diyordu... Şimşek korkutmuş oğluşumu:(


Bu gece ilk kez bizimle sahura kalktı... Şaşırdı biraz, sofrayı görünce... Ama ben de yicem demeyi ihmal etmedi... Biraz yedi sonra da uyumak istemedi... Biz yatıp, ışıkları söndürünce mecbur kaldı uyumaya... Tabii kaşınarak:P