28 Haziran 2008 Cumartesi

YER GÖK İNLESİN. BU SESİ DİNLESİN. HEP SENİNLEYİZ TÜRKİYE!!!



Maalesef olmadı:( Çok güzel oynamalarına rağmen panzerleri yenemedik:( İlk golü biz atınca finale kalamayacağız demiştim ama Semih'in golünden sonra ümitlenmiştim yine de. Üzüldük ama 2 sene sonraki dünya kupası için daha da umutlandık... Teşekkürler Milli Takım...


Berk yine korktu maçı seyrederken. Dışardan gelen ahh, offf sesleri ve tabii golden sonraki sevinç atışlarından:( Oğluşum formasını giyince çok yakışıklı oldu:) Oleeyy oleeyy diye dolaştı bütün gece:P







Çarşamba günü erken çıktık işten. Eve geldiğimde yavrukuşumu hemen havuza soktum:) Bir saate yakın Zeynep'le oynadılar suyun içinde. Hatta oğlum kendisi havuz suyunu taşıdı:)








Konuşmaya başladı iyice... Ve artık her denileni anlayıp, her istediğini söyleyebiliyor:P Anlamazsak da elimizden tutup istediği yere götürüp orada göstererek anlatıyor derdini:)



Kalk
Oçur
Acaba:P
Baçket
Bebeç
Celdim
Çitti
Çu
Çüt
Abaya
Akabı

Kapat



Ve aklıma gelmeyen bir dolu kelime. Her yeni söylenen kelimeyi hemen kapıyor. Ve ısrar etmezsen söylüyor. Yeri gelirse de pat diye söyleyiveriyor o kelimeyi...



Cuma günü Bünyamin okula götürdü Berk'i. Okul okul diye diye dolaşmış koridolarlarda. Müdürün çikolata stoğunu bitirip, müdür yardımcısının öğrencilerden topladığı bir torba topla oynamış:) Arada göndermek lazım:P

İki akşamdır bezini çıkarıyorum ve o şekilde dolaşmasına izin veriyorum. Arada annecim çiş var mı diye sorarak tabi... Şu ana kadar bir ileleme sağlayamadık ama yavaş yavaş bilinçleniyor, farkediyorum. En azından çişle kakkayı ayırdetmeye başladı:P

Bu pazar yine evdeyiz... Ama önümüzdeki hafta sonları doluyuz:P Hele haftaya öyle güzel bir plan yaptık ki, inşallah bir sorun çıkmaz...