3 Haziran 2008 Salı

ACIYOOO:p

Berk iyice dillendi:) Hala bazı şeyleri kendi dilinde anlatıyor ama bizim dilde konuştukları da çoğaldı:)

Akşam babasıyla kafa tokuşturuyorlardı. Biraz kafası acıyınca acıyooo diye bağırmaya başladı. Benimle daha narin oyunlar oynarken babasıyla vurdulu kırdılı oyunları tercih ediyor:P

Şu aralar annannee demeye başladı. Annemler gitmeden birkaç gün önce söylemeye başlamıştı ama şimdi daha net... N harflerini bastırarak söylüyor, tam yemelik:P

Aydede diyor bir de:P Babası bir akşam ayı gösterip oğlum bak aydede demişti. O günden beri dilinde aydede...

Ve bazen bizden duyduğu cümleleri söylüyor. Acaba diyorum, kelimeleri söylemeyi geçip direkt cümle kurmaya mı başlayacak bu çocuk:P Konuşması gecikti galiba:( Belki de ben hemencecik bülbül gibi konuşmasını bekliyorum...

Mısırı çok seviyor... Hani şu alışveriş merkezlerinde satılan bardak mısırları. Mısırcıyı görür görmez yanına gidip bekliyor, gözümüzün içine bakarak:P Bıraksam küçük bardak mısırı yiyecek:P


Bakıcıya iyice alıştı. Sabahları hala ağlamaklı oluyor gidince ama sonra rahatlıyormuş. Yemeğini de yiyormuş güzelce... Zaten gün içersinde parka gidiyorlar... Oyun oynuyorlar... Ben bu aralar geç çıkıyorum işten. Babamız akşam 18.00 gibi alıp dışarda gezdiriyormuş. Ben eve gittiğimde genelde sokakta futbol oynarken buluyorum onları:) Eve girip yemek yedikten sonra attaaa demeye başlıyor tekrar. Bazen zapdetmek çok zorlaşıyor:(

Pazar günü spor aktivitemizi yaptık. Resimleri aktarınca o postu da yayınlayacağım... Fotoğraf makinemizde sorun var:( Offf çözemedim bir türlü...

Tatile 1,5 ay kaldı. 5 kilonun gitmesi lazım:( Yemelerimi azalttım ama hala tık yok:( Kendimi bazen dev gibi hissesiyorum:P Ender Saraç'ın çok övdüğü şu beşi bir yerde çayından alıp denemek istiyorum... Belki işe yarar:P

Evde yapılacak çok iş var:( Yaz ayını çok seviyorum ama şu ütü de olmasa:P Off off...