10 Mayıs 2008 Cumartesi

HAİN KIL-ÇIK!!!

Perşembe günü annemler Umre için alışveriş yapmaya çarşıya gitmişler. Berk de onlarla tabii. Biz de akşam almaya gittik Eminönü'nden kafileyi:P Eee Eminönü'ne gidilip balık ekmek alınmadan gelinmez. Aldık yiyeceklerimizi evde yemeye başladık. Berk ikinci lokmayı ağzına almıştı ki başladı ağlamaya. Ama ne ağlamak:( Elleri ağzında yana döne ağlıyor... Herkes kılçık kaçtı diyor ben ellerimle yedirdiğim için buna ihtimal vermiyorum. Çünkü ezdirerek ya da çiğneyip veriyorum balığı mutlaka. Ve tabii kılçıklardan arındırarak...

Biraz zaman geçti ama Berk hala ağlıyor. Doğduğundan beri akmadığı kadar salyası akıyor. Tabii dayanamadık ve hemen doktora götürdük. Çocuk doktoru baktı, anlattık durumu hemen çocuk cerrahisine gönderdi... Çocuk cerrahisindeki doktor KBB ye gidin eğer o göremezse bişey hemen akciğer filmi çektirin dedi... KBB deki doktor Berk'in ağzını açıp baktığı an hain kılçığı gördü:( Acil müdahaleyle kılçığı çıkardı ve oğluşum rahatladı... Ben üzüntüden ne yapacağımı şaşırdım:( Nasıl böyle bir hata yaptım hala inanamıyorum... Bundan sonra daha dikkatli olacağım!!! Oğluşum tekrar özür dilerim senden. Çok eziyet çektirdim aptallığım yüzünden:(

Hastanedeyken yapmadığı yaramazlık kalmadı ama Berk efendinin... Güya hasta ve ağlıyor ama çene maşallah acayip çalışıyor... Kendisini uyaran hastabakıcıya nnaaannaa naaa nıınnn dedi ki adam bile şaştı kaldı:P

Yeğenim Galatasaray bayrağı almış şampiyon oldular ya:P Berk de cimbomlu olduğu için salladı da durdu kendinden büyük bayrağı:) Tabii onun ilgisini asıl çeken bayrağın takılı olduğu sopa... O sopayla herkese dayak attı:(