25 Nisan 2008 Cuma

REÇETE!!!

Berk'in dişleri çıktığından beri ara ara yine göğüs çevremde çatlaklar açılıyor:( Yeni doğduğunda da uçlarında yaralar açılmıştı:( Ne kadar acırsa acısın emzirmeye devam etmiştim... Artık büyüdü, bir daha olmaz derken dişleri çıkmaya başlayınca uçlarda değil de çevresinde çatlaklar oluştu:( Nasıl oluyor bilemiyorum ama birkaç gündür acılar içindeyim. Lansinoh vardı evde, ondan sürdüm ama bir işe yaramadı:(

Aklıma ayva çekirdeğinden yaptığım jel geldi. Ve akşam yaptım... Şükür bugün biraz daha hafifledi acılarım. Daha önce bazı forumlarda da yazdım bu reçeteyi. Şu ara doğum yapan ya da yakın zamanda doğum yapacak arkadaşlar not edin bu tarifi... Belki sizde de işe yarar...

2 - 3 ayvanın çekirdeğini çıkartıp bir fincan içine koyuyoruz. Üzerine de 2 - 3 tatlı kaşığı su... Birkaç saat içinde jel kıvamına geliyor bu karışım. Çatlayan ya da yara olan yere sürüyoruz. Hem acıyı azaltıyor hem de zamanla yaraların kapanmasını sağlıyor...

Akşam Berk efendiyle ceviz kırdık:) Kırmaya başlamıştık ki babamız imdadımıza yetişti ve o devraldı... Berkle ben temizleyip yemeye devam ettik:P Ceviz kırmamızın bir amacı vardı. Uragan'ın övdüğü tahinli kurabiyeyi yapmak... Ellerime sağlık çok güzel oldu:) Berk onun eline de hamur verecekken kaçtı ama bir dahaki sefere beraber hamur yapacağız... Ama undan nasibini aldı. Yüzünü una buladı!!!

Bu ara babasının traş köpüğüne kafayı takmış durumda... Babasını traş olurken gördüğünden beri eline geçirdiği kremleri yüzüne sürüyor!!! Traş için hazırlık yapıyor:) Akşam işi abarttı ve kurabiye için aldığım tahini yüzüne sürdü:P

Artık ev ayakkabılarını, süeterini ve montunu kendisi giyip çıkarabiliyor:) Geçen akşam ilk kez şort giydi. Ve bütün akşam bacaklarına yazı yazdı... Silince de çıkmadı:( Ablam ertesi sabah altını değiştirirken korkmuş:P Ne oldu bu çocuğa diye:P

23 Nisan'da oğlum, yeğenimin gösterisini seyretmeye gitti. Çok eğlenmiş... Ablam her hareketi tekrarladığını söyledi. Erkek çocuklarının peşinden koşmuş. Gidip gidip yanlarında bitiyormuş:) Akşam eve geldiğinde annemcim nasıl oynadı ablalar diyorum:) Ayaklarını kollarını kaldırıp gösteriyor!!! Büyüsün de biz de onun gösterilerini seyredelim inşallah... Resimleri dayımız gönderince koyacağım:)