29 Nisan 2008 Salı

PÖPÜCÜK...

Oğlum sonunda öpmeyi öğrendi:) Annecim öper misin beni dediğimde hemen yanağını yaklaştırıyordu... Ama akşam istediğimde dudaklarını uzatıp bir güzel öptü beni:) Tabiii ben doyamadım buna ve bütün akşam habire öpücük istedim!!! Hehe en sonunda bıktı:P

Akşam bir diğer öğrendiği şey ise el öpmek oldu... Hafta sonu babaneyi ziyarete gideceğiz inşallah. Bir kere gösterdim el öpmenin nasıl olduğunu hemen kaptı... Şimdi elimi uzatınca öpüp başına koyuyuyor:P

Namaz kılmayı da öğrenmiş:P Hehe rükuyu geçip direkt secdeye varıyor ama olsun:) Ve ayrıntı şu... Başlarken ellerini kulak hizasına getiriyor... Bunu babasından görmüş olmalı.

Yaramazlıklar tüm hızıyla devam ediyor... Beş dakika oturmuyor yerinde. Dün ablamın mutfak masasına tırmanıp sebzeliğe çıkmak için çabalarken kafası aşağıda bacakları yukarda asılı kalmış:( Yeğenim o an elindeki çorba kasesini fırlatıp yakalamış... Berk o şokla 15 dakika kanepeden hiç kalkmamış... Ama ben eve gittiğimde kanepenin tepesindeydi:P Şükür düşmemiş... Düşse olabilecekleri düşünmek istemiyorum. Mutfağın yerleri fayans:( Offf offf Allah korumuş...

Ablam ve annem mayıs sonunda umreye gidecekler. 3 hafta için Berk'e bakacak gönüllüler arıyoruz:) Bir komşumuz var. Daha önce 4 sene kadar çocuk bakmıştı. Onunla konuşacağız. İnşallah kabul eder... Olmazsa kreş arayacağım... Ya da küçük ablam bakacak... Onda 2 çocuk var bir de Berk nasıl olacak bilmiyorum...