3 Nisan 2008 Perşembe

GOO GOO GOOOLLLL!!!

Berk futbolcu olacak:) Nerde bir top görse goo goo gooolll diye bağırmaya başlıyor. Akşam fenerbahçe maçını seyretmeye beraber başladık. Futbolcular koştukça Berk de goolll diyerek koşturdu... Ta ki uyku saati gelene kadar.



Metin'in mevlidi nedeniyle bebek şekeri malzemesi almak için Cumartesi Eminönü'ne gittik. Aman Allah'ım ne kadar çok çeşit var. İnsanın gözleri kamaşıyor. Ben pişman oldum Berk'e yapmadığım için... Ama oğluma çok güzel bir kapı süsü aldım... Eskisi yıkanamıyordu ve iyice kirlenmişti:(



Cumartesi hava soğuk diye Berk'i hiç almadık yanımıza. Onu Zeynep'lere bıraktı babası biz de koştura koştura işlerimizi hallettik. Bütün gün oynamışlar Zeynep'le. Annem sırayla bütün minikleri yıkamış. Zeynep, Berk ve en son minik Metin!!! Annem yorgunluktan bitap düşmüştü geldiğimizde. Eee üç çocuğu yıkamak hiç kolay değil. Berk o gece hiç uyanmadı... Süt içmeye bile!!! O kadar yorulmuş ki yavrucağım. Sabah 08.00 de sütünü içti ve tekrar uyudu... Tam 10.30 a kadar!!! Ben şaşkın , Bünyamin şaşkın baktım birbirimize:)






Pazar günü Metin'in en yakışıklı olduğu gündü:) Yavrum o kadar büyüdü ki... Tomtiş yanakları harika... Allah kabul etsin güzel geçti mevlitte. Hoca hatun biraz geç kaldı ama olsun! Berk yine bütün enerjisini gösterdi orada da... Bir ara hoca ilahi okurken bizimki de bağırarak ona eşlik ediyordu:P Amin yapmayı da öğrenmiş. Hadi annecim amin deyince ellerini kaldırıp yüzüne sürüyor:) Herşeyi kapıyor bu çocuklar. Namaz kılarken de hemen koşup geliyor yanına insanın. Hareketleri yapmaya çalışıyor ama insanın tepesine de çıkıyor tabii. Ablamla yaşadıkları komik anlar var bu şekilde!!



Pazar günü de çok yoruldu ve o gece de hiç uyanmadı Berk efendi:) Ben tamam dedim, Berk artık büyüdü ve uykusu düzene girdi. Pazartesi gecesi uyuttum ve yatırdım yerine. Yattık biz de ve ııhhh diye bir ses... Daha iki saat olmuştu uyuyalı Berk , kalktı... Herşey eskiye döndü. Ne güzel sabah 10.00 gibi kalkıyordu. Gündüz 1 kere uyuyordu. Ve akşam 22.00 de uykuya yatıyordu. Bu gece ne olacak bakalım halimiz. Akşam üzeri uyursa gece yatma saati geçe kalıyor... Tabi bütün düzenimiz bozuluyor...




Bu gece ise beni delirtti:( Sanırım 7 kere uyandı ve bir kere inek sütü içti. Diğerlerinde hep emmek istedi:( Artık anne sütünü bıraktırma zamanı geldi galiba. Ama nasıl?