7 Nisan 2008 Pazartesi

EH İŞTE:(

Biraz daha iyiyiz diyebilirim... 38 i geçmedi ateşi şükür... Doktor idrar yolları iltihaplanması olabileceğinden bahsetmişti. Çişini yaparken sorun yaşarsa gelin demişti tekrar... Ben zorlandığını hiç farketmedim. Ama dün saat 11.00 den akşam 17.00 'ye kadar hiç çiş yapmadığını görünce aldı beni bir panik... Eczaneden idrar tahlili için kullanılan poşetlerden aldık. Takıp, kontrol edecektim çişini rahat yapıp yapmadığını... Eve geldiğimizde yapmıştı:) Hiç bu kadar rahatladığımı hatırlamıyorum:P

Ben yine de taktım poşeti kontrol altında olsun diye ama BErk hiç memnun kalmadı bu durumdan. Sonunda çıkardık... Zaten zorlansa çok ağlar değil mi? Offf ne zor çocukların acıyan yerlerini gösterememesi:(

Dün iyiydi Allah'a şükür... Ateşlenmedi... Babasıyla beraber f1 seyretti:P Wuuuvvv wuuuvvv sesleri arasında:P Ve zap yaparken bu şarkının klibine takıldık... Berk çok sevdi... Buyrun efendim... Feridun Düzağaç ve Beni Bırakma!!!