22 Nisan 2008 Salı

ANNE UFFF:(

Berk sonunda annesini uff etti:( Pazar sabahı bulaşık makinesini boşaltırken her zamanki gibi Berk de yanıma geldi... Ve her zamanki gibi benden önce tabakları almaya başladı içinden... Ama bu sefer hiç beklemediğim birşey yaptı. Cam meyve tabağını alıp bana doğru fırlattı:( Tabak ayağıma geldi:( O kadar acıdı ki, ağladım da ağladım... Acım diner diye... Annem koşa koşa geldi, Berk'e bişey mi oldu diye. Beni yerde görünce o da ne yapacağını şaşırdı... Tırnağım morardı sadece... Şu an hafif hafif sızlıyor üzerine basınca.



Berk de çok korktu beni öyle görünce... Biraz zaman geçip de benim ağlamam kesilince, sırnaşmaya başladı minik kediler gibi:) Ne yaparsa yapsın o benim minik eşeğim...


Pazar gazisi olduğum için, Emirgan'a gidemedik:( Akşama doğru dışarı çıktık ve Berk efendinin elektriği gitsin diye çimlere bastırdık :) Haha ama hiçbir işe yaramadı ve bütün gün uyumadığı gibi gece de uyumadı...



Zeyneple top peşinde koşturdular... Ama Berk kendi topu yerine başkalarının toplarına koşturdu hep. Büyüklerle oynamayı daha çok seviyor... Voleybol oynayan çocukların arasına gitti. Korkarak izledim onu... Ya ezilirse diye. Ama müdahale etmedim. Kendi başının çaresine bakabilsin diye...




Emzik olayını bitirdik iyice. Bir haftadır emzik Berk'in hayatından çıktı. Gündüzleri zorlu geçti ama daha da düzelecek... Darısı memeyi bırakması ve tuvalet eğitimine başlamaya. Tuvalet eğitimi için de dün ilk adımımızı atıp, Berk'e ayıcıklı lazımlık aldık... Ama onun ne işe yaradığını daha anlamadı Berk efendi. Tuvaletini yapması gereken yere ayaklarını koyuyor:) Yaza işimiz var...


Pazar günü uyutma çabası içindeyken 9. dişini çıkarttığını da gördük... Oğluş o yüzden huysuzmuş bir süredir. Devamı da gelecek sanırım... Hala huysuzluk had safhada... Biraz araştırdım da, bu aylarda bir diş hekimine gitmemiz gerekiyormuş... Mayıs ayındaki kontrolde diş kontrolümüzü de yaptıracağız inşallah!!!

Yaz yavaş yavaş geliyor ya Berk'in kolları ve bacakları açıldı:) Tabii iyice tatlı oldu yavrum... Kolları bacakları gel de bizi ısır diyor:) Şort giyince daha da bir büyüdü sanki....

Allah'ım çocuk için çaba sarfeden herkese nasip et bu güzelliği...