9 Nisan 2008 Çarşamba

ŞAŞIRDIM!!:p

Berk dün bir komşumuza gezmeye gitmiş... Ablam dedi ki; hiç yerinden kalkmadı. Tekli koltuğa oturmuş ve orda olduğu süre boyunca kitaplarıyla oynamış... Hiç yaramazlık yapmamış... Herkes şaşırmış , hatta insanlar ne kadar uslu bir çocuk demişler... Ben de inanamadım ama yavrucağım ilk kez gittiği için yadırgadı sanırım orayı. İkinci gidişinde komşunun vah haline:P

Kadınlarla daha iyi anlaşıyor Berk. Onu kucağına almak isteyen kadınlara gidiyor ama erkeklerle pek ilgili değil... Sadece tanıdığı erkeklerle oynuyor...

Suyu çok seviyor, her akşam yıkanmak istiyor ama sadece vücudunu!!! Saçlarını yıkamaya başladığımız an küvetten çıkmaya çalışıyor... İnşallah yaza denizde bu korkusundan kurtulur...

Akşamları ben egzersiz yaparken hemen koşuyor, başlıyor benim yaptıklarımı yapmaya... Bacaklarını kaldırıyor, belini çeviriyor!!! Mekik çekerken karnıma oturması ve hoplaması bana pek iyi gelmiyor ama:P Akşam çok komik birşey oldu. Ben 44 - 45 -46 diye hareketleri sayarken Berk 47 dedi:) Haha bilinçli söylemedi eminim ama o kadar denk geldi ki koptuk Bünyamin'le...

Biliyorsunuz akşam maç vardı. Yenildik. Olsun, seyretmek zevkliydi. Ara ara diğer maça kaçsak da güzeldi. Ben, yeneceğimizi ve o sevinçle Taksim'e gitmeyi ummuştum.... Seneye!!!

Berk babasının öğrencilerinden aldığı balonlarla oynadı da oynadı. Balonları yere koyup üzerlerine atlıyor...