4 Mart 2008 Salı

İBİCAN:)

Cumartesi günü uzun zamandır aradığım selocan şapkalarından pazarda buldum:P Çakma ama olsun:) Berk o günden beri çıkarmıyor şapkayı. Evde bile takmak istiyormuş hatta. Başka şapkayı kafasında tutmazdı ama bunu sevdi şükür:P

Hayata kesintisiz bağlanmak için İBİCAN:)



Pazar günü fuara gittik. Pek beğenmedim aslında. Maalesef son güne kaldığımız için çok kalabalıktı. Birşeyler sormak istiyorsunuz, ilgilenmiyorlar. Ama en azından almayı düşündüğümüz akülü arabalar hakkında bilgi sahibi olduk. Biraz daha bekleyeceğiz. Daha küçükmüş Berk beyimiz...


Genelde hamileler ya da yeni doğum yapmış hanımlara yönelik ürünler vardı... Geçen sene beğenmemim sebebi buymuş sanırım:P Yeni yeni süt sağma makineleri, yeni süt saklama poşetleri çıkmış. Gaz için merhem ilginç geldi bana...

Teskstil bölümünde çok güzel ürünler vardı ama maalesef toptancılara yönelikti. Özellikle çeşit çeşit sünger boblu şapkalara bayıldık. Berk'e alabileceğim yazlık kıyafelere de şöyle bir baktım.

Diğer salonda ise satış vardı. Çeşit çeşit ürünlerde ordaydı zaten. Pusetler, oyuncaklar, temizlik ürünleri, gıda ürünleri, emzirme ürünleri, bebek odası süslemeleri vs. vs... Oyuncak standları favorimizdi tabii ki:) Hele hareketlere tepki gösteren kediye bayıldık ama almadık. Çünkü beğenen bendim:P Hep bir kedisi olmasını isteyen ben... Tüyleri dökülür ve Berk'e zararı olur diye almamaya karar verdik...

Tuvalet eğitimi için çeşit çeşit klozetler vardı:) Hatta sifonlu olanını bile yapmışlar:P Yaza doğru en doğrusunu bulup alacağım.

Berk'in en çok ilgisini çeken bir ürün de araç simülatörüydü:) Direksiyonu bir tutuşu vardı ki sormayın. Ama ben resim çekmeyi unutmuşum:P


Bebek odalarını çok beğendim bir de. O kadar çok çeşit ve marka varki şaşırıyor insan... Rengarenk ve pırıl pırıl hepsi... Ben oğluma çok sade bir ürün seçmişim:P

Bez standları , dalin ve bebelac standları en kalabalık olanlardı. Promosyon ürün almak isteyenler kuyruk oluşturmuştu...

Yepyeni, şeker mi şeker avent emzikler vardı:) Aldık mı? Hayırrr... Berk'e de göstermedik. Mayıs ayında emziğe elveda diyecek benim yavrum...

Berk hep yürüdü. Bazen gayet rahat , bazen düşe kalka... Arabasına bindirmek istediğimizde direndi. Babası zapdetmek için baya efor sarfetti. Birkaç kere kaybettik birbirimizi:P


Kalabalık bir esnada Aysun dedi bir bayan. Ben hiç üzerime alınmadım. Yanında bulunanlara söylediğini sanıp devam ettim yoluma. Ama bu hanım Sühendanmış:( Dün yazmış yorumlara. Ben de üzüldüm üzerime alınmadığım için:( Ne aptalım yaa...


Berk saatlerce gezme sonucunda kendi isteğiyle arabasına bindi ve uykuya daldı:)




Zeynebin sırt çantasını görüp onunla çok oynamıştı. Ben de pandalı bir sırt çantası görünce hemen aldım oğluşuma. Artık Berk oyuncaklarını kendi çantasında taşıyacak. Çantayı sırtına takınca okullu çocuklara benzedi benim yakışıklım.





Havalar güzel gitmeye başladığı için akşam babasıyla beraber beni karşılamaya geldi oğluşum iş çıkışında. Beni beklerken parkta eğlenmeyi de ihmal etmemiş kuzum. Apartman kapısına geldiğimizde ağlamaya başladı. Eve girmek istemedi. Yaz gelince ne yapacağız bakalım. Allah kolaylık versin ablama:P


Bütün akşam dili dışarda gezdi. Tükürükleri kıyafetlerini ıslattı. 2 kere üzerini değiştirdim. Yapma dedikçe inadına yapıyor artık. Bugünlerde su içtikten sonra en son yudumu kıyafetlerine akıtıyor. Bilerek yapıyor bunu. Akşam da mutfaktaki halıya döktü suları. Bunu oyun sanıyor galiba. Zamanla düzelecek ve unutacak biliyorum ama canım da sıkılıyor...