7 Mart 2008 Cuma

HÜÜÜPPPP:p

Berk artık pipetle içmeyi öğrendi:) Hiç yapamıyordu ben de üzülüyordum:( Ama dün ablamlar biraz uğraşmışlar ve akşam gördük ki hüüüüp diye içine çekiyor meyve sularını:)


Zeynep ve Metin birkaç gündür annemdeler. Berk ve Zeynep annemin evini birbirine katıyor:( Hele bugün öyle çıldırmışlar ki akşam dışarıya çıkarttık enerjilerini atsınlar diye. Oyun parkında dakikalarca oynadılar. Benim oğlum büyümüş, bu akşam farkına vardım iyice... Kendi başına merdiven çıkıp hiç kimseden yardım almadan kaydı kaydıraktan... Nefesim kesilerek izledim o anları:)

Emine ve Uragan sobelemiş beni... Neler nefesimi keser benim...

- Berk'in yeni öğrendiği herşey. Ve tabii ki annecim dediği an.

- Hayalini kurduğum, herşeyini kendim yaptığım ve sadece müdavimlerinin geleceği bir cafe.

- Kutsal topraklara gitmek ve Kabe'yi görmek.

- Başörtüsü yüzünden bitiremediğim yüksek lisansımı beni istemeyen hocada yapmak...

- Bir motorsikletimin olması:) Vee tabii ki kullanabilmek:P

- F1 istanbul'a gitmek. Araba seslerini yakından duymak:)

- Ve tekrar anne olmak:P


Ertelediğim şeylere gelince...

- Kilo vermek:P Biliyorum başlasam çok kısa sürede halledeceğim ama ahh bir başlayabilsem:)

- Araba kullanmayı öğrenmek. Off benim gibi panik birisi istanbul trafiğinde kullanamaz araba falan ama olsun öğrensem fena olmaz:P

- Arkadaş ziyaretleri... Ha bugün ha yarın derken zaman hızla geçiyor... Yaz gelsin o zaman:)

- Giysileri gözden geçirmek ve kullanılmayacakları dağıtmak... Mevsim geçişleri en uygun zaman:P

- Dip köşe temizik:P En zoru bu...

Tekrar dünyaya gelsem? Erkek olmak isterdim...