11 Şubat 2008 Pazartesi

BEBİŞLİ GÜNLER...

Hafta sonu minik yavru katıldı aramıza. Aslında 15 şubatta doğacaktı ama biraz erken davrandı ve geldi. Şükür ki ben de cumartesi işten biraz erken çıkmıştım. Ve geldiği ana yetiştim. Bebek odasındaki ilk hallerini gördük. Bembeyaz, şeker mi şekerdi... Zeynep ve Berk de yanımızdaydı. Camdan kardeşe el salladılar bol bol...



Cumartesi ve pazar akşamı ben kaldım refakatçı olarak. Berksiz iki gece geçirdim:( Oğluşum cumartesi akşamı biraz eziyet etmiş teyzesine ama pazar gecesi uyumuş güzelce... Beni hiç aramamış:( Tahmin ediyordum böyle olacağını. Benim yanında olmadığımı farketmeyeceğini bile:( Ama yine de üzüldüm:( Ben anneyim yaaaa....


Geçen aylarda anni annii diye takmıştı. Bu aralar da babiii babiii diye dolaşıyor:P Baba favorisi:P Gece uyanınca bile yanında ben olduğum halde babii babii diyor. Pabucum dama atıldı:(



Perşembe akşamı koçtaşa gitmiştik. Oyuncaklar vardı oradada. Biner diye aldık jetonları. Ama bizim oğlumuz yukarı doğru çıkıp inen uçaktan korktu:( Ve o günden beri çok sevdiği tırtıla bile binmiyor. Korkuyor:( Oyuncakları görür görmez ters tarafa dönüp kaçıyor:)