31 Ocak 2008 Perşembe

MOR YANAK İBİ:):p

İbrahim dün yine düşmüş. Bu seferki düşüş, uzun süre gitmeyecek bir iz bırakmış yanağında. Ablamın peşinde dolaşırken düşüp, portmantonun köşesine çarpmış:( Şükür ki gözüne denk gelmemiş. Akşam gittiğimde uyuyordu. Bir baktım yanağı mosmor:( Komik olmuş ama:)

Yaramazlıkları sınır tanımıyor. Akşam yaprak dökümünün en can alıcı yerinde pat diye televizyonu kapatmaya başladı. Defalarca... En sonunda müzik açıp oynamasını sağladık da diziyi seyrettik:P

Bu dans mevzusu acayip boyutlara ulaştı... Bale mi yapıyor modern dans mı anlayamadık? Figürleri günden güne değişiyor. Ama çok şeker oluyor dans ederken... Bir müzik sesi duymasın hemen dönmeye başlıyor elleri havada:)

Eli çok sert Berk'in. Sinirlenince ya da istediği birşeyi yapmadığımızda suratımıza vuruyor:( Bu durumdan çok şikayetçiyim ama başedemiyorum. Yapma dediğimde anlamıyor ve suratıma bakıp tekrar yapıyor. Ve sinirlenince eline geçen ne varsa fırlatıp atıyor sağa sola. Akşam yatmaya hazırlanırken annemin emektar saatini duvara fırlatıyordu:( Ben kızıyorum, yapma diyorum o inadına tekrar yapıyor. Ne yapacağım bilmiyorum...

Dün ablam pazardan gelince pazar arabasını beraber boşaltmışlar ve sonunda içi boşalınca arabaya binmek istemiş. Ablam izin vermemiş ve yarım saat ağlamış. Bazen de kalem alıyor eline dolaşıyor evde. Korkuyorum ya düşerse de o kalem bir yerine saplanırsa diye:( Elinden alıyoyum kalemi başlıyor ağlamaya. Kalemi eline tekrar verene kadar...

Babamız tatilde... Malum,öğretmen:) İnegöl'e gitti pazartesi günü... Hafta sonuna kadar yok. Biz de annemde kalıyoruz. Anneme yazık oluyor tabii. İki gecedir Berk huysuzluk yapıyor. Hele bu gece 04.00 e kadar uyumadı. Bir türlü dalamadı uykuya. Hep ağladı:( Sanırım biraz fazla kaçırdı yemeği ve rahatsız oldu:( Sonunda birkaç kere gaz çıkardı da rahatladı ve uyudu. Tabii biz annemle asker olduk başında:(

Sonunda kuş almaya karar verdim:) Cumartesi günü Eminönü'ne gidip muhabbet kuşu alacağım. Görünce vereceği tepkiyi çok merak ediyorum:) Hayırlısı bakalım...

Firdevs sobelemişti beni özür dilerim ancak yazabiliyorum... Yapılması kolay ama üşengeçliğim sebebiule yapamadığım şeyler...

- Yemek... Aslında üşengeçlikten değil de zamansızlıktan yapamıyorum. Daha doğrusu istediğim şeyleri yapamıyorum. Off off:P

- Berk'e adım çöreği yapmam lazım halaaa....

- Saçlarımı ketirmem lazım ne zaman ne zaman....

- Ütü yapmam lazım... Off bu kolay birşey değil ama:P

- Berk'e lego ve birkaç kıyafet almam lazım. Hafta sonuna bıraktım bunu da:)

Bir sobe de Muko'dan gelmiş:) Hayatın bize öğrettiği 3 şey...

- Bir çocuğun insanın yaşamını nasıl değiştirebildiğini öğretti hayat bana son 14 ayda... Bir çocuğa kızdığın halde bile ona olan sevginin hiç azalmadığını da tabii...

- Kırgınlıkların geçici olduğunu da öğretti... Bir dönem çok kızdığım insanlarla şimdi konuşabileceğimi hatta birşeyler paylaşabileceğimi bile. Kindar olmamam gerektiğini de...

- Ve tabii ki duanın ne kadar önemli olduğunu...