3 Aralık 2007 Pazartesi

İYİKİ DOĞDUN KÜÇÜK ADAM:)

Cuma gecesi acile gittik:( Berk birkaç gündür öksürüyordu. O gece ateşlenip de fazlaca huysuzlaşınca hemen götürdük. Ama hastaneye gidince ve de bilgisayar görünce coştu bizimki başladı aaa ooo seslerini çıkarmaya:P Doktor muayene ederken gayet ciddiydi:) Ateş düşürücü alıp geri geldik... Perşembe bir yaş kontrolümüz ve aşımız var bakalım ne diyecek doktor teyze...Berk bey yaş gününü hastanede karşılamış oldu böylece:(


Cumartesi akşamı doğum günü yapmayı düşünüyordum ama çalıştığım için yetişemem diye pazar akşamına aldık. Zaten aile arasında yapacağımız bir doğum günüydü:) Pazar sabahı Neslihan teyzemizin yaptığı pastayı almaya gittik:) Ellerine sağlık Neslihan. Berk çok sevdi pastayı görünce. Ayy ayy dedi durdu:):) Ayrıca kurabiyeler de harikaydı:) Çok teşekkür ediyorum... Tarifini isteyenler var bir ara alayım:P




Pastamız Berk'in çok sevdiği Garfield'dı. Çocuklar çok sevdiler...




Koştura koştura hazırlıkları yaptık. Teşekkürler Tubi:) Akşama doğru oğluşumu hazırladım. Vee misafirler gelmeye başladı:) Herkes şaşırdı Berk'i görünce. Çook yakışıklı olmuştu beyefendi:P




Berk gecenin şekeriydi zaten:) Tam bir küçük adam oldu kıyafetiyle. Aldığım zaman bu kadar yakışmamıştı sanki. İki haftada ne kadar büyümüş.. Pantolon da yelek de tam oldu yavruma:) Hele papyonu:P Tabii espriler havada uçuştu... Piyanist şantör yaptılar benim oğlumu:P:P


Acayip mutlu oluyormuş insan çocuğunun doğum gününde... Ne yapacağını, nasıl hazırlanacağını şaşırıyormuş:P Biraz süsleme yaptık. Ama maalesef heryerde yılbaşı süsleri çıktığı için istediğim süslemeleri bulamadım. Birkaç süs ve mutlu yıllar yazısı yetti:) Vee tabii ki balonlar. Yerleri balonlarla süsledim. Çocuklar ve daima çocuk kalanlar da eğlendi bu balonlarla:P:P




Ve mum üfleme seramonisi:) Berk mum üflemeyi bilmiyordu ama yardımlarla mumu söndürdü:) Tecrübeli ablalar yardım etti beyimize...




Yavrucağım ne olduğunu anlamaya çalışıyordu... Etrafına meraklı gözlerle bakıyordu. Ben nerdeyim der gibiydi:):P Pastanın üzerindeki süsler ilgi odağıydı...



Mutlu aile tablosu... Allah'ım yavrumuzu hayırlı bir evlat olarak yetiştirmemizi nasip et... Hep mutlu , huzurlu , sağlıklı ve beraber olalım...



Hediyelerimiz de geldi tabii:) Herkese çok teşekkür ediyoruz. Ananemiz geleneksel altınını , büyük teyzemiz montunu, küçük teyzemiz ayakkabısını, Merve ablamız botunu ve dayımız da eşofmanını alıp gelmişti:) Güle güle giymeye ve eskitmeye başladık hemen:P


Bu arada uzaklardan taa Ankaralardan da bir hediyemiz geldi:) Kuaybe teyzemiz Berk'in çok beğendiği kitapları göndermiş... Çok çok teşekkür ediyoruz bir kere daha Kuaybeciim... Namaz ve abdest kitapları için özellikle teşekkür ediyorum. Hemen kenara kaldırdım çünkü Berk yırtmaya çok meraklı bu aralar:P


Biz de babasıyla oğluşuma bu oyuncağı aldık. İyi günlerde zevkle oynasın diye... Seni çok seviyoruz küçük adamım... İyiki doğdun:)