11 Aralık 2007 Salı

HİJYEN İBİ:p

SOBEEEE!!!!


Cuma günü efendiyi doktora götürdük... KKK aşımızı olduk. Ama doktoru o kadar çok bekledik ki artık ben çatlayacaktım. Geçen gece acile gittiğimizde doktor kansız olabilir demişti o nedenle kan sayımı da yaptırdık. Normal çıktı herşey şükür ki... Ama kan alınırken yavrucak o kadar ağladı ki:(:( Off off içim gitti o ağlarken.... Neden eli ağır bu hemşirelerin? Aslında onlar işlerini yapıyor da ben biraz pimpirikliyim sanırım. Damarını bulamadı yavrumun bir türlü. Eee o damar bulana kadar Berk durumu anladı ve bastı yaygarayı... Boyumuz 78 cm olmuş. Kilomuz da 10,700 gr. Pek kilo almıyor artık Berk:( Ben üzülüyorum, doktor herşey normal diyor... İnşallah öyledir...

Ben de göz doktoruna gittim o arada. Yarım derece yükselmiş sağ gözüm:( Ondanmış demek otobüslerin numaralarını göremeyip yanlış yerlere gitmem:P Bu yaşta numaranın yükselmesine bir anlam veremedi ve şeker testi yaptırmamı istedi:( Off inşallah sorun yoktur... Gözlüğümü değiştirdim. Emzirme bitince çizdirip kurtulacağım şu gözlükten:):) Nasıl ayrılacağım bilmiyorum ondan artık uzvum gibi:P:P

Pazar günü üniversite arkadaşlarım geldi Berk'e hoşgeldin ziyaretine:P Askere giderken geleceklerdi ama dayanamamışlar:) Güzel bir öğleden sonraydı:) Özlemişim muhabbeti:P Sık sık görüşürüz inşallah artık... Evlilik , hele de çocuklar ve bir de yol işin içine girince görüşme aralığı uzuyor maalesef. Hediyeler için tekrar teşekkürler efenim.

Misafir ağırlamayı çok seviyorum ama Berk'le bu durum eziyete dönüşebiliyor. Temizlik yapamıyoruz Berk evdeyken. Süpürge sesinden korkuyor. Börek , çörek hazırlama faslına gelince de yanımda bitiyor. Artık eline ne geçerse yumurta, un, yağ heryere sürüyor... Bu ara bıçaklara takmış durumda. Kaşla göz arasında eline bıçak alıyor ve savurmaya başlıyor etrafa:P

Geçen gece babamız ceviz kırdı kurabiye için. Efendide nasıl yapıldığını öğrenip, çekici aldığı gibi mutfağa gelmiş . Ceviz niyetine de cam kaseyi kırmaya çalışmıştı:P Tabii buzdolabı ve bulaşık makinesi de çekiç darbelerinden nasiplerini aldılar:P Düşünün elinde nerdeyse boyu kadar bir çekiçle dolaşan bir bebek:P Haha chucky geliyor kaçııın dedim bir ara:P

Taklitçi oldu bu çocuk iyice. Gördüğü birşeyi unutmuyor ve o da yapmaya çalışıyor. Yemek yeme konusu malum zaten. Kendisi yemek yiyecekmiş. Meyveler, kurabiyeler, kekler hep eline veriliyor. Akşam yemeklerinde ona da çatal kaşık koyuyoruz. Vee tabaklarımıza saldırıyor:)

Efendi temiz titiz bir çocuk olacak şükür ki. Temizlik yapılırken nasıl toz alındığını görmüş olacak ki eline geçen bezlerle toz alıyor beyimiz. Evet evet eline de öyle bir yakışıyor ki anlatamam:P Akşam baktık bizimki kitaplığa yapışmış elinde mendiliyle kitaplığı temizliyor:) Artık evde bir yardımcım daha oldu ne güzel:P


Küçük bir gırgırımız var onu da çok iyi kullanıyor. Mutfağın halısının temizliği Berk'e ait artık. Her akşam oturup yerleri gırgırla temizliyor...

Veee vileda:P Offf bu çocuğun banyoya girmesini nasıl engelleyeceğim bilmiyorum. Banyoya girip kapının arkasındaki viledayı kapıp ( boyundan o kadar büyük ki ) odaya getirmiş ve yerleri siliyor. Kızıp elinden almaya kalkınca da ağlamaya başlıyor. Sanırım yerleri silerken gördü ve ordan öğrendi bunu da.


Fırının kapağını barfiks olarak kullanıyor efendi:( Birgün fırın onu taşıyamayacak ve üzerine düşecek bakalım ne zaman:(:P ( Allah korusun ) Ve maalesef ocağın düğmelerini çevirip kapatıyor. Güvenlik kilitlerinden alacağım bir an önce. Mutfak ve banyo vazgeçilmezleri. Onun ilgisini çeken o kadar çok şey var ki oralarda. Çekmecelerde bulunan herşey dışarı çıkartılıyor ve oyuncak niyetine oynanıyor. Buzdolabındaki süsleri istiyor her defasında. Ona uygun olanları veriyoruz ama geriye sağlam alamıyoruz:P

Dişlerimi fırçalarken görüyor ya o da istiyor fırçayı. Veriyoruz eline ve başlıyor fırçalamaya. Acil ona uygun diş fırçası alınacak!!!

Bu aralar en çok kullandığı kelime VER!!! Birşey mi istedi verrr diye bağırıyor. İstersen verme... İşimiz çok zor. Şımarık bir çocuk yetişiyor galiba ve ben buna engel olamıyorum:(:(:(