27 Kasım 2007 Salı

OLDU BİTTİ:p

Berk ısırıyor demiştim ya işte ellerimin üzerini nasıl da ısırıyor... Şu ara hiç ilgilenmiyorum ısırınca. Gıkımı çıkarmıyorum, tepki vermiyorum. O nedenle az da olsa ısırmalar seyrekleşti...







Beni çok özlüyor gündüz. Akşam eve geldiğimde yüzünde kocaman bir gülücükle karşılıyor. Sarılıyor, sırnaşıyor, öpüyor... Ve bütün akşam peşimde dolaşıyor. Yemek yaparken, etrafı toparlarken ve ev işlerini yaparken... Hep yanımda olacakmış. Sanırım gündüz görmediği için bunları yapıyor. Tabii biraz da yaramazlık var:P:P





Cuma akşamı Hasibe'leri Ikeaya götürdük. Dolaştık bişiler almıştık ama kasa kuyruğunu bekleyemedik. Hafta sonu gitmek uzun uzun gezmek için. Tabii Berk beyle ne kadar dolaşılırsa. Artık yürüyor ya beyimiz ellerimizi bırakıp özgürce dolaşmak istiyor:) Ama hala uyur gezer gibi dolaşıyor:) Kollar havada denge sağlamaya çalışarak... Herkesin dikkatini çekiyo tabii bu durum. Maşallahlar arasında geziyoruz:P:P Çocukların oynaması ve onlar oynarken de büyüklerin yemek yemesi için böyle bir yer yapmışlar:) Berk'i saldık oraya. Heryere yetişti. Mileltin yediklerine bile baktı böylece:P:P




Cumartesi hala çalışıyorum:P:P Uzun süredir çalışmayınca cumartesileri çalışarak geçirmek kötü etkiliyor beni:( Bütün hafta çalışıp pazar gününü evde geçirmek istemiyorum:( O yüzden hava ne kadar kötü olursa olsun dışarı atıyoruz kendimizi. Bu hafta sonu da öyle yaptık... Ama babamız parmağını kesti bagajı toparlarken:( Ne kandı ama:P:P Elini öptü Berk geçti:):)

Florya'ya gittik. Güzel bir akşam üzeri geçirdik. Ama çok kalabalıktı her zamanki gibi:( Berk delirdi yine. Bu çocuk lastikçi olacak:P Bir çocuğun akülü motorunu gördü ve çıldırdı yanına gitmek için. Tamam yavrum dedim götürdüm. Ama bizimkinin derdi motor değil tekerlekleriymiş:P:P Onları döndürmekten büyük zevk alıyor. Oyuncak arabalarını da hemen ters çevirip tekerlekleriyle oynamasından anlamalıydık zaten:P:P Babamız arabanın yedek lastiğini eve çıkarmayı bile teklif etti:P:P





Artık havalar iyice soğudu ya atkı, bere ve eldiven aldık efendiye:) Şapka takmaktan nefret eden Berk sanırım soğuk olduğunu anladı ve şapkasını çıkarmaya yeltenmedi...



Uzun zamandır bilgisayara kaydettiğim fotoğraflarından çıktı alıp bir albüm hazırlamak istiyordum. Sonunda bunu yaptım ve kronolojik olarak albüme dizdim. Tabii bunu yaparken eskilere giderek.... Doğduğunda Berk'in ne kadar minik olduğunu tekrar görerek... Ve zamanla yüzünün , bakışlarının hatta saç renginin nasıl değiştiğini görerek... Ben albümü hazırlayınca Berk'e de gösterdim fotoğrafları tek tek anlatarak hem de:) Bazılarında güldük bazılarında alkış yaptık beraber:P




Yaramazlıkta sınır tanımıyor Berk artık. Yürüdüğü için heryere ulaşabiliyor. Evin tüm odalarına giriyor karıştırıyor... Cam sehpaları ulaşamasın diye koltukların arkasına koymuştum ama o masanın altından sürünerek sehpalara ulaşmış:P Üzerindeki kültablalarını sehpaya vururken yakaladım:(:( Bunun kötü birşey olduğunu anlatmaya çalıştım ama sanırım anlamadı...
Oyuncaklarını koyduğumuz filede uzun zamandır görmediği topunu görmüş geçen gün... Bir baktım filenin içine girmiş onu almaya çalışıyor:) Hedefine ulaşmak için elinden ne gelirse yapıyor:)

Dedemiz gelirken ceviz getirmişti. Kuruması için salona yaymıştık onları ama Berk oraya da ulaştı. Tek tek kontrol etti cevizleri sağlam mı diye:P:P


Demiştim ya her an peşimde diye. Salata yaprken mama mama diye peşimizde dolaşan efendinin eline havuç verilir oyalansın diye ve bu şeker poz yakalanır:)


Ve bu da Berk beyin uyuma pozisyonlarından birisi:) Nasıl rahat ediyor böyle anlamıyorum:P:P