9 Ekim 2007 Salı

YORGUNUZ:(

Cuma akşamı berbat trafiğe kaldık:( Berk anane ve teyzeleriyle üsküdara gitmişti. İftarada orda kalacaklardı ama son anda fikir değiştirmişler. Ve maalesef rezalet trafiğe onlar da takılmışlar. 10 tane tramvay beklemek zorunda kalmışlar:( Berk bindikleri tramvayda rahat durmamış... Off off biz de halıcıoğlunda kalakaldık ve onları almaya gidemedik:( Sonunda buluştuk ama iftar falan bitmişti...

Cumartesi sabahı Zeynep le tanıştık:) Acele bir tanışmaydı ama ben çok sevdim Zeynebi:) Kıpır kıpır bir insan. Çok şeker... İnşallah Ahmetle de tanışabiliriz en kısa zamanda...

Berkle beraber akşama doğru kadıköye geçtik. İş arkadaşlarımla iftar yapmaya:) Güzel bir akşam geçirdik bizim hatunlarla!!! Yavruma uzun zamandır almak istediğim ama bir türlü kafama göre bulamadığım montunu aldım sonunda. Ne ince ne kalın... Tam istediğim gibi. Oğlum güle güle giyer inşallah...


Dönüşümüz biraz sesli oldu :P:P Vapurda sesimizi herkes duymuştur sanırım... Söylemediğim şarkı ve ortaya çıkarmadığım oyuncağı kalmadı beyimizin... Ne yapalım Ali babanın çiftliğini dinlerken çok seviniyor ve çığlık atabiliyor:P


Bu aralar biraz kırıklığı var:( Burnu fık fık:( Veee sümükleri akıyor.... Ama çok şeker... Bir de öksürüğümüz var:( Ama düzelecek, tedavimiz devam ediyor...



Pazar günü ise iftarımız vardı. Temizlik ve yemekleri hazırlamak aynı güne kalınca benim pilim bitti:( Akşam yatağa nasıl attım kendimi bilmiyorum. Berk bütün gün teyzedeydi... Çünkü süpürgeden korkuyor:( Süpürgeyi açtığım an ağlamaya başlıyor. Uykudaysa uyanıyor... Ne yapacağımı bilemiyorum. O evdeyken süpürgeyi açamıyoruz:P:P


Süpper garnitürler ve yemeklerle doluydu sofra:) Ama paslanmışım sanırım... Yemek yapmaya tekrar başlamam lazım:P


Berk bütün gece Zeynebi rahat bırakmadı... Normalde oyuncaklarının yüzüne bakmaz. Zeynep hangi oyuncağı eline aldıysa Berk dibinde bitti. Ve kızı rahatsız etti devamlı... Yavrucağım zeynep de dayanamadı ve sonunda ağlamaya başladı...


Ramazan da bitiyor... Kadir gecemiz kutlu olsun. Hayırlara vesile olsun ve dualarımız kabul olsun inşallah...


Üç gün sonra BAYRAM!!! Berkimin 2. bayramı. Kurban bayramında 1 aylıktı Berk... Allahım ne kadar çabuk geçiyor zaman... Şimdi 10 aylık bir bebek. Yürümeye çalışıyor. Bayramdan bayrama görüştüğümüz insanların Berki görünce verecekleri tepkileri çok merak ediyorum:P:P


Size yavrumun ilk bayramından bir görüntü... Acemi anne ve minik kuzusu!!!






Veee bu sabah... Saat 06.00 da beyimiz uyandı:( Ama biz hala uyumak istiyorduk:) Ama o kazandı ve bizi de uyandırdı:P:P