27 Eylül 2007 Perşembe

MUTLU YILLAR ZEYNEP AYBİKE:)


2005 yılı 27 eylülü... Ben evdeyim iş günü:) Ama sebep hastalık:( Rapor almışım. Sabah Hasibe'den haber alamıyoruz. Ara tara yok kimse. Cep kapalı... Merak içindeyiz.... Acaba? Sonunda eşine ulaşıyoruz ve doğuma girdiğini öğreniyoruz. Ben hastayım gidemiyorum:( Annemle ablam gidiyor hastaneye hemen. Durum kötü :( Bebeğin boynuna kordon dolanmış normal doğum riskli... Hemen sezaryene alıyorlar ve o mis kokulu yavrucak dünyaya geliyor:) Adı belli; Zeynep Aybike... Minicik...

Akşamı zor ediyorum. Hemen görmek istiyorum. Acaba kime benziyor? İnşallah Hasibeyedir:P:P Gidiyoruz hastaneye ; odaya girince mis gibi bir koku sarıyor etrafımı... Aybike hatun minicik. Elime almaya korkuyorum... Ama sonra çok sık kucağa alıyoruz... O bizim minik zeynomuz. O kadar tatlı ki... Çıtı pıtı bir yavru...

Her zaman mutlu ve sağlıklı olursun inşallah. Yeni yaşın sana bir kardeş getiriyor ,eminim onu da İBİ yi sevdiğin gibi çok seveceksin... Seni çok seviyoruz. İyi ki doğdun iyi ki bizimlesin ZEYNA:):P:P