4 Eylül 2007 Salı

İTİRAF EDİYORUM....:p:p

Kuaybeciim sobelemiş itiraflarımı anlatayım diye...

İtiraf ediyorum; çoook küçükken annemden simit alacağım diye para alıp gazoz alırdım. Sadece gazoz!!! Hem de her seferinde. Ne yapayım gazoz daha çekici gelirdi.

İtiraf ediyorum ; İzmirden İstanbul'a geldiğimiz için çok memnun olduğumu söylüyorum amma hayırrrrr. Ben İzmir'i sevdim her zaman...

İtiraf ediyorum ; ticaret lisesine gitme sebebim çok istediğimden değildi. Babama inat olsun diyeydi:) Bütün çocukları onun istediği okullara gitmişti ben onu yapmadım... Ama daha ilk hafta burası bana göre değil demiştim:P:P


İtiraf ediyorum ; tam bir inektim:P:P Off bütün öğrencilik hayatım boyunca hem de... Üniversite de bile bunu aşamadım. Her derse girmeye özen gösterip hem de not tutardım:):) Bu notlarımdan faidelenen çok olmuştur:P

İtiraf ediyorum ; Bursa'da okurken evsahiplerimize görünmeden ( yaşlıydılar ve biz onlara emanet edilmiştik ) evden akşamları kaçıp gezerdik:) Eee ne yapalım öğrenciydik ve evde bunalıyorduk... ( anneme sölemeyin sakın:)

İtiraf ediyorum; eşime ben evlenme teklif ettim:P:P ( cesaretli olan bendim sanırım:)

İtiraf ediyorum; hamileyken doktor başlarda kız olacağını söylemişti bebeğin. Ben olsun diyordum ama içten içe ağlıyordum. İlk çocuğumun erkek olacağına o kadar alıştırmıştım ki kendimi hayal kırıklığına uğramıştım kız olacağını duyduğumda:( Çok kötü bişey bu biliyorum ama ne yapayım engelleyememiştim kendimi...

İtiraf ediyorum; berk başlarda çok huysuzluk yaptı:( Geceleri uyumadığı çok oldu:( Veee ben hain anne onu kapıya koymayı bile düşündüm:(:( Off off kötü anne...

veee sobelenenler... Ayşe ( bu aralar uğrarsa ) , Asya ( bebişden fırsat bulursa ) , Yasemin ...