11 Eylül 2007 Salı

DİŞİMİZ ÇIKTIIIIIIIII:):)

Yavrumun minicik sağ alt dişi damağını yararak kendini göstermiş bulunuyor:) Darısı diğer dişlerin başına. İnşallah onları da rahat bir şekilde çıkarır benim şeker oğlum... Birkaç gündür çok belliydi zaten beyaz beyaz. Bu sabah ablama indirdiğimizde bir bakalım dedim ve parmağımı ağzına koyunca hissettim:) Amma zar zor açtırdık ağzını bizim veletin. Veee ilk gören ben oldum:P:P ( eee her sabah akşam kontrol edince )

DİŞ BUĞDAYI...

Hazır Ramazan'da geliyor. Diş buğdayı yapalım dedim. Artık bizimkileri iftara alınca diş buğdayını da yapacağım... Bu tarifi buldum bakalım annemden de tam olarak öğrenip hazırlayacağım.

Diş buğdayı için; buğdayı temizleyip bir gece önceden ıslatıyoruz. Sonra ocakta yumuşayana kadar pişiriyoruz. Ilınan buğdayı tabaklara koyup üzerine biraz tuz, leblebi, ceviz ve fıstık koyup servis yapıyoruz.... Bir tabağın içine para koyacağız. Artık o para kime çıkarsa o kişi Berke hediye alacak:P:P

Ayrıca diş buğdayı yapılan gün bir tepsinin içine mesleklerle ilgili nesneler koyacağız:) Berk bunlardan hangisini eline alırsa o mesleği seçecekmiş ilerde:):) Eskiden tarak, ayna, anahtar v.s. konurmuş. Şimdi sanırım mause, steteskop , kitap v.s. şeyler koymak gerekecek:):)