20 Eylül 2007 Perşembe

BENİM MİNİK İŞARET PARMAĞIM:)

Ben çevremi onunla keşfediyorum... Minik işaret parmağımla. Neleri mi?

* Anne babamın ağzını, gözlerini ve özellikle burunlarını:P

* Annemin görmediği ama halıda gezen minik karıncayı...

* Televizyon denen renkli göstergecin düğmelerini. Kuvvetim az basmak biraz zor oluyor amaa...

* Oyuncaklarımın en olmadık yerlerini... Annem öyle diyor:)

* Annemin özenle aldığı mumları... Özellikle de tavuk mumları. Anne ama onun içine parmağım sığıyor:)

* Kitapları... Minicik parmağımla onları yerlerinden oynatabiliyorum...

* Sehpanın ayaklarını... Ananeminki en güzeli. Aslan ayağıymış duyduğuma göre....

* Bilgisayar denen nesnenin klavyesini. Çok mutlu oluyorum ona basınca resimlerim değişiyoooo:):)

* Annemin elime verdiği yiyecekleri. İlk önce mıncıklayıp sonra tadına bakıyorum:)

* Elektrik prizlerini de keşfetmeye çalıştım ama annem çok kızdı... o minik parmağın köz olur dedi. Kötü bişi sanırım bu:P:P

* Veee telefon tuşlarını... Biraz daha büyüdüm mü ananemi arayacağım :)