16 Temmuz 2007 Pazartesi

TATİL BİTTİİİİ:(:(

Cumartesi sabahı 08.30 da 6 saat sürecek gemi yolculuğumuz başladı:) Yayıldık koltuklara rahat bir yolculuk geçirdik. İbrahim birkaç kez uyudu uyandı ve çok fazla sorun çıkarmadı:)

Bazen güverteye çıktık ve denizi tanımaya çalıştık. Ama ilk gördüğü an bastı yaygarayı. Sanırım dalgalar onu çok korkuttu:( Uzun bir yolculuk olacağı için her türlü önlemi aldık. Berkle ilgili ilgisiz herşey yanımdaydı:) Özellikle de oyuncakları ve yiyecekleri:):) Eeee berk efendi yemeği gecikince feryat figan oluyor da...

Bazen de çeşitli oyunlar oynadık ibrahimle. Ona çocuk şarkıları söyledik ve gazete kağıdından şapka yaptık:) Biraz küçük oldu ama idare etti benim yavrucağım... Bu arada fotoğraf çekileceğini anladığı an poz veriyor yaaa. Acaba bütün çocuklar mı böyle yoksa sadece benimki mi:) Çok fotojenik bir oğlum var söylemesi ayıp:P:P

Tubiii ver bakiim şu cep telefonunu ananemi arayım bir:):)

Öğleden sonra Avşa adasına vardık şükür ki... Kalacağımız eve gittik ve serildik :) İbrahim'e de hemen bir yer hazırladık rahat rahat oynaması için. Çünkü artık koltuklardan atmaya başladı kendini...

Kusura bakmayın atlet külot çıktı karşınıza ama en rahat kıyafet bu onun için:):) Hava o kadar sıcaktı ki :(:( Baksanıza halinden ne kadar da memnun:)

Berk beyimiz ilk kez denize gireceği için önce alıştırma yapalım dedik leğende:) Suya alıştırma seansı biraz ağlamaklı ama sona doğru da neşeli geçti... Oyuncaklarımız da yıkandı bu sayede:P:P

Bu alıştırmalardan sonra denize nihayet gittik:) İlk iki gün çok korktu denizden. Sanırım biraz soğuk geldi ve dalgalardan çekindi. Ama sonraki günlerde o kadar alıştı ki; o otururken denize giren herkesin peşinden ağladı... Emekleseydi sanırım emekleyerek giderdi denize. Artık seneye kendisi gidecek denize... 50 faktörlü güneş yağımızı sürdük ve tabii ki saat 16.00 dan sonra denize gittik oğluşum güneşten etkilenmesin diye...

Ohhh beeee ne güzelmiş bu deniz... Ayaklarım suda keyfim rahat:):)

Yaaaa bacaklarım nerde anneeeeeee......

Şapka denize uçunca anne şorttan şapka yapar ve güneşten korur oğlunu:):P

Kaçııınnn tabancamla ıslatırım siziii:P:P

Yaaa bu parmağa ulaşmak ne kadar kolaymış anne ohh ne tatlı :):)

Ohhh aldım merveyi koluma güneşin batışını seyrediyorum:P:P

Günlerimiz böyle geçerken gecelerimiz de hareketliydi tabii ki. Bazen evde bazen dışarda yemek yedik. Eeee berk beyimizde bizim yediğimiz herşeyden tattı. Balık, tavuk, köfte, salatalar, yoğurtlar ... Hele sabah kahvaltılarımız çoook güzeldi. Benim gibi kahvaltı özürlü biri için bile harikaydı...

Mis kokan yavrucak...

Sakin deniz ve gün batımı....

Babamız ne güzel de yakalamış bu ışıltıyı...

Avşa geceleri hareketli. Özellikle de barların bulunduğu caddede herkes hop oturup hop kalkıyor:):) Berk ordan geçerken ayak bileğini çevirerek tempo tutuyordu görülmeye değerdi doğrusu:)

Bu arada ikinci günümüzde bir koya gittik rahat rahat denize girebilelim diye... Amma akşam gelince beni aldı bir kaşıntı. Diken batmış heryerime:( Herneyse ertesi gün evdeki herkes dikenlerden bahseder oldu. O koya giderken yanımızda bulunan herşeyi bir kenara attık. Ama geçmedi kaşıntılar ve diken... Birgün eşim kurulanırken havluya yapışmış olup da bacağına batan kaktüs yaprağı sayesinde dikenlerin sırrınını çözmüş olduk:) Balkona kuruması için astığımız çamaşırlara kaktüsten yapışan dikenler bize batmış:):) Öğrendik ama geç oldu tabii dikenler hepimize battı bu arada. İbiye bile:(:P

Berk akşam gezmelerimizden dönerken uyudu genelde. Vee uyku düzenimiz de değişti tabii. Yanımızda yattı tatil esnasında. Karyolanın yarısı ona aitti. Ama yine de yetmiyordu yavrucağa Dön babam dön sabaha kadar. Bir sabah pat sesiyle uyandım. Bizim yavru valizin içine düşmüş öylece bakıyor bana. Elim ayağım titredi çok korktum ama bereket yumuşak iniş yapmış da bişey olmadı:):P

Dönüşümüz de bir alemdi doğrusu. Sarayburnuna bile bulamadık:( Deniz otobüslerinde de yer yoktu:( Biz de silivriye gittik. 4 saat süren deniz ve 1 saat süren kara yolculuğundan sonra evimize geldik... Şükür şükür... Her şeye rağmen çok güzel bir tatildi. Dinlendik. Oğlumla zaman geçirdik... Veee yeni bir tatile kadar evdeyiz...