29 Temmuz 2007 Pazar

I. GELENEKSEL HAMİŞLER VE ANNELER BULUŞMASI:)

Cumartesileri evde oturmaya o kadar alışmışım ki işe gitmek ölüm gibi geldi:( Bereket öğlen erken çıkabildim de buluşmaya yetiştim:) Ama ibiyle evden çıkmak çoook zor çook:(

Buluşmaya gelince... Herkes çok hoştu... Biz ibiyle geç kaldık maalesef. Elif, kayra ve denizle uğraşmaktan beş dakika oturamadı ve pek sohbet edemedik. Artık bir dahakine... Yeşim hamiş ve şen şakrak:) Ben onu doğurunca da böyle görmek istiyorum:) Asya en sakinimizdi... Gayet rahat bir şekilde kurulup bebekleri ve sanırım bizi izledi... Benim halim ne olacak diye!!! Daha neler almam lazım neler deyip deyip durdu. Bizim yavruların oyuncaklarına bakarken...



Ayça çaktım amma çaktırmadım:) Erin çok tatlı bir bebek:) O gözler yok mu o gözler... Allahım nazarlardan korusun... Ayça çok güleryüzlü:) Vee pantolonuna bayıldım. Herkese lazım.. Rahat mı rahat... Gelelim anneanneye... Resimde görünüyor ama bence tanışmanız lazım... Öğrenilecek çok şey var anneannede çoookkk... Ayça çok şanslısın...



Ve ibii. Başlarda sakindi. Sonra çenesi açıldı ve kendi kendine muhabbetler etti. Annesine gelen ton balıklı sandeviçten tattı ve patatesleri elleriyle yedi:) Sona doğru uykusu geldi ve huysuzlaştı... Vee eve giderken uyudu:):) Atık ibiye şişman değil gürbüz diyeceğim. Bizim sülalede kilolu çocuk olmadığı için sanırım ibi bize şişman geliyor:)




Güzel bir akşamüzeriydi. İnşallah geleneksel olur ve daha çok katılımla devam eder buluşmalar. Yeni insanlarla tanışmak ve sohbet etmek süpper... Herkese teşekkürler....