25 Temmuz 2007 Çarşamba

HUYSUZ BERK...

Popom açıkta ohhh rahat rahat... Aaa bezelyeler ne de tatlıymış!!!



Berk hasta:( Hala ara ara ateşi yükseliyor ve biz sadece bekliyoruz. İlaçlarını verip bekliyoruz:( İnşallah düzelecek. Bu arada huyu değişti iyice... Bütün gün huzursuzmuş. Evden çıkan herkesin arkasından ağlıyor:( Babası parka falan götürüyor ama yetmiyor yavruya. Akşam da çok huysuzdu. Yapışık kardeş olduk üçümüz. Yanyana durmak istiyor. Hep beraberiz bu aralar:)


Gece ise artık uykususuz:( Hem sıcaklar hem de berk yetiyor. Allahım birkaç saat deliksiz uyumak istiyorummmm... Bu gece 6 yada 7 kere kalktı. Mııııyyyy diye bir ses vee sonra yüksek sesle bağarma.... Beraber yatıyoruz zaten. Biraz emiyor 2-3 dakika falan ı ıhh emmek değilmiş derdi... Su içiyor bu sefer lıkır lıkırr... Ohhh biraz rahatlıyor ve dalıyor... Bir saat sonra tekrar mıyyyyy ve aynı işlem tekrar başlıyor:) Tabii ben dalmışsam ve duymamışsam sesini ,tekmeliyor ya da saçlarımı çekiyor. Gel de uyanma!!! Offf hastalık olunca huy değiştiriyor bu bebekler... Diş çıkartacağı zamanları düşünmek bile istemiyorummmmmm...


Eee bütün gece huysuzluk yapınca sabah ben evden çıkarken uyuyordu hala.... Masum melek gece kızdığım için özür diliyorum...


Sanırım sütüm yetmiyor artık geceleri. Belki de bu yüzden o kadar sık uyanmaya başladı. Mama istemiyor benim velet... Hero baby nin gece için bir ürünü var onu deneyeceğim bu akşam. Bakalım uyuyacak mı? Anlayacağız o zaman açlıktan mı huysuzluktan mı uyumuyor...


Bugün ve yarın daha da sıcak olacakmış. Akşamları sahile gitsek iyi olacak. Tabii babamız seçim atmosferinden kurtarabilirse kendini. Her akşam her akşam seçim sonuçlarını değerlendiren programları seyretmekten bıktım artık. Hep aynı yüzler konuşulanlar da aynı....