14 Haziran 2007 Perşembe

TAKINTILARIM:)

Minik meleğin annesi Kuaybe sobelemiş beni:) İlk kez sobelendim böylece... Takıntılarım neler diye düşünüyorum hatta eşime sordum:) O da benim çoraplarım dedi. Nasıl yani dedim?? Eee etrafta gördüğün çoraplarıma takıyorsun dedi yaaa...

Bana göre ise takıntılarım:

İlk takıntım renk uyumu ( çoğunluk kadında olduğu gibi )... Mutlaka uyumlu giyinmeliyim. Yoksa kendimi güzel bulmuyorum:P:P Haha tabii evde de aynı uyum olmalı. Bazen ipin ucu kaçabiliyor tabii...

Bir diğer takıntım ise ; beğendiğim şeyi almak!!! Gezdim dolaştım diyelim bişi beğendim ama almadım. O gece uyuyamam kurarım da kurarım. Ya biterse ya alamazsam falan filan...

Bir diğeri ise; herşeyin kötüsünü düşünmem. Hayatımızda bir değişiklik mi olacak? Hemen kötüsünü düşünürüm ve inanırım ki kötü düşünürsem tersi çıkar ve iyi olur diye. Saçma çok saçma ama böyleyim:)

Şu ara bazı dizilere takıntılıyım bir de... En fazla da yaprak dökümüne. Mutlaka izlemeliyim.

Haaa bir de paraların üzerindeki Atatürk resimleri aynı yönde olmalı. Paralar ütülü gibi olmalı hatta ütüleyebilirim bile:) Önceki işyerimde finanstaydım. Düşünsenize her sabah saydığım paralardaki Atatürk resimlerini aynı yöne getirmekle uğraşıyordum:):)

Veeee en önemli takıntım kilolarım:):PP Off off zaten hiç zayıf olmadım hayatım boyunca... Ama hep istedim incecik olayım diye. Olamadım hiçbir zaman. Ve olamayacağım da:(:(

Sanırım sobelenecek kimse kalmadı:):)