26 Haziran 2007 Salı

SICAK BÖLGELERDEN HABERLER HABERLERRR....

Bunalmış durumdayız sıcaktan ama son haberleri verelim:) Aslında berkde çok fazla değişiklik yok... Yiyor içiyorrr ama uyuyamıyor:):) Canım yavrumun isilikleri geçti şükür. Ama çok terliyor... Evde kolsuz bady giydiriyorum hatta sokağa çıkarken bile. Heryer yanıyor çünkü... Zaten gündüz mümkün olduğunca çıkarmıyoruz çıkarsa da mutlaka kremliyoruz... Ama akşamları hep dışardayız. Serinliyor biraz ortalık biz de atıyoruz kendimizi sokaklara...


Cumartesi maalesef berkle gittik alışverişe ve çook sıkıldı çocuk sıcakta:( Sanırım bir daha evde babasına bırakacağım... Cumartesi akşamı ablamlarla beraber dışarı çıktık bişiler yedik ve deniz havası aldık. Zeynep ve berk çocuk parkında eğlendi:) Berk şimdilik seyretmekle yetiniyor ama seneye onu tutamayacağız sanırım...


Hahaa baba biraz da bana versen diyorum:):)


Zeynep ablaaa poz da verirmiş!!!



Pazar günü de hasta ziyaretine gittik ve çorludan misafirlerimiz geldi... Berke ciciler getirmişler çok teşekkür ediyoruz... Akşam ise afacan minnoşların annesi ayşeciimin bloğunda gördüğümüz parka gittik. Kocaaammaann bir park. Ne ararsan var. Hayvanat bahçesi, piknik alanları, cafeler vee en güzeli lunapark :):) Eeee dururmuyuz biz de. Ahtapota bindik bünyaminle. İbrahimin en çok dikkatini çeken ise kamikazeydi.... Eee tepetaklak dönen insanlar gerçekten de ilgi çekici:):) Ben üniversitedeyken bir kere denemiştim ama tekrarı sanırım zor görünüyor!!! Yaşlandım galiba:) İbrahimi bindirebileceğimiz oyuncak olmadığı için gölette sandalla dolaştık. Ayaklarımız acıdı biraz pedalları çevirirken ama ördekleri görünce ibinin çırpınışlarını izlemek güzeldi:)

Babaaaa bu insanlar neden tepede duruyorr???:)


Anne sıkı tut suya düşmeyim heee...




Bu arada berke bir kardeş geliyor!!!:):) Yok yok bizim bebeğimiz değil... Ablam hamile ve zeynep abla olacak:):) Bu kış yine misss gibi bir bebiş karşılayacağız yaniii... Allahın izniyle...

Berk ve berke abiii... Çok uyumluyuz canım:)



Baba hazır ol sana rakip geliyoruumm:):)



Yakaladım emzik seni şimdi atcam ağzıma hadi bakalım....



Anne yaaa biraz açık kalsın valla işemicem hadi lütfeennnn....