6 Haziran 2007 Çarşamba

BERK BÜYÜYOR...

Cumartesi yeni doktorumuza gittik ve çok beğendik:) Gayet ilgili bir doktor. Bronşiolit olmuş minik panda. Çok dikkat etmemizi ilerleyebileceğini söyledi. Yavaş yavaş iyileşeceğini ilaçları saatinde almamız gerekiyor. Şu an herşey yolunda öksürüğü azaldı ve geceleri rahat geçiriyor yavrum. Cumartesi kontrole gideceğiz bakalım doktorumuz ne diyecek.?



Bu hafta sonu pek birşey yapamadık. Berk sabaha karşı gene bizim yanımıza geliyor:) Sabahta yukarki şekilde buluyoruz pandayı:) Düğün mevsimi açıldı:) Cumartesi bir nikaha pazar da sünnet düğününe davetliydik. Berk de bizimle geldi ailece gidilince. İlgi odağı oluyor gittiğimiz yerlerde. Eee halinden çokca da memnun tabii ki. Kucaktan kucağa dolaşıyor ve hep gülüyor:):) Sünnet olan abimizle fotoğraf çektirdik darısı başımıza diyerek...( amin amin )




Aaaa pazar günü ilk kez yürütece koydum bizim pandayı. Çok komikti. İlk başta anlamadı olayı. Sonra ittirince yürümesi gerektiğini anladı ve bastı yaygarayı:):) Zor geliyor yürüme ve emekleme olayları bizim pandaya:):) Emeklemesi için yere koyuyoruz ama hiçbir hareket yok. Göbişten ayakları havaya kalkıyor oğluşumun:):)



Bu aralar delirmiş durumda İbrahim Berk... Çok sinirli davranıyor çevresindekilere. Dün ablamla gezmeye gitmişler. Oradaki kadınların saçlarını , eşarplarını çekmiş. Eline geçen şeyleri de kafalarına atmış:) Kızmaktan anlasa kızacağız ama şimdilik ehh diyoruz yaptıklarına. Ben eve gidince de benim eşarbımı çekiştiriyor. Eliyle yüzüme vuruyor ne yapmak istiyor anlamış değiliz:P




Yukardaki tulumu çok beğenerek aldım:) 12 aylık olanı aldım giydirdim ama küçük geldi:( 18 aylık olanına ancak sığdı beyimiz:)::) Anlamıyorum bu çocuk kıyafetlerindeki ölçülerden. Şu an bizim yavru 6 aylık ama maalesef 6 ay kıyafetleri küçücük geliyor berke. Bizim yavru mu büyük yoksa kıyefetlerdeki ölcüler mi yanlış anlamadım gitti.



Rerere rarara gassaray gassaray.....:) Ben fenerbahçeliyim ama babamız cimbomlu olduğu için karışmadım hadi onun istediği olsun dedim. O nedenle şimdilik berk galatasaraylı... Elbet birgün doğru yolu bulacak o da:):):)








Bakar mısınız fotolara:) Bir tarafta canımız zeyno kızımız diğer tarafta pandamız ibrahim berk... İbrahim Berkin ayaklarına dikkatinizi çekmek istiyorum!!! Balet mi olacak ne??:):):)