31 Mayıs 2007 Perşembe

İYİ OLACAĞIZ....

Salı günü kontrolümüz vardı. Ateşimiz düştü şükür ki. Tepeden tırnağa kontrol ettiler berki. Doktor bey çok sevdi oğlumu çoook. 8800 gr. olmuş kilomuz. Ben şişman mı diye sordum? Doktor da toplu diyelim dedi:) Sadece öksürüğü ve burun tıkanıklığı devam ediyor. Ateşi düştüğü için yapılması gereken iki aşısı da yapıldı. O gece de ateşlendi ama geçici bir süreydi ....

Dün komşumuzun sünnet gezisi sebebiyle Eyüp Sultan Camiine gittiler annem, ablam ve İbrahim Berk:) Ayyy görmek isterdim kuşlara neler yaptığını. Anlata anlata bitiremediler:) Kuşları çok seviyor oğluşum. Eve bir tane muhabbet kuşu almayı düşünüyorum. Bir tane de civciv veee bir tane de ördek:) Abartıyor muyum ne??:)

Bu arada ben de hastayım:( Bademciklerim kocaman oldular. Yutkunamıyorum :( Dikkat etmem lazım kendime... İbrahimle uğraşırken kendimizi unutuyoruz. Akşamlar o kadar çabuk geçiyor ki... Sadece berkle ilgilenmek gerekiyor. 3 evin çocuğu olunca çocuk aşırı ilgiye alıştı akşam iki kişiye kalınca canı sıkılıyor:)

Veee artık oturuyor:):) Sırtına destek koyup oturtuyoruz... Önüne oyuncaklarını koyuyoruz ve bekliyoruz ne kadar zamanda sıkılacağı konusunda bahse girerek:) Yaz geldi diye şortlar ve kısa kolluları giyince tam yemelik oldu berkoviç:) Her gelen ısırıp öpüyor. Biraz sıkılıyor beyimiz ama oğluşum bu kadar tatlı olmasaydın diyorum ben de:) Çoook tatlı çooookkkk...

Temmuz'un ikinci haftası izne çıkıyorum. Ailecek deniz kenarına gideceğiz. Oğlum suyla pek barışık değil ama bakalım orada neler yapacak?? Şimdiden alıştırmak için havuz almıştım. Hatta şişirdik bile ama araya hastalığı girince deneme yapamadık. Belki bu hafta sonu....

O kadar çok resim ve video var ki koyacağım akşam eve gidip vakit bulunca ....